Silent majority

/, Nieuws, Politiek/Silent majority

Silent majority

Dat zie ik ‘bij ons’ niet snel gebeuren, een demonstratie die wordt afgesloten met het Europese Volkslied en een half miljoen mensen die uit hun dak gaan bij de 9de Symfonie van Beethoven. En natuurlijk, vlak voor de siësta was het ook weer afgelopen; revoluties zijn best belangrijk, maar niet ten koste van de lunch… Viva Espana!

9A1CC938-2BC2-4CA2-A6CC-6DC12C6AC5B4

2018-11-14T21:08:36+02:00octobre 10th, 2017|Barcelona, Nieuws, Politiek|